Rondje Scandinavie, via Nordkapp!

Klaar voor vertrek...

Het is nu 12 uur en de camper is gevuld en helemaal ingericht. Helaas ziet het er naar uit dat Michiel toch niet meegaat. Op één of andere manier is het niet goed gegaan met vrij vragen, dus moet hij de komende 3 zaterdagen werken. Hij is nu al bijna3 maanden op reis geweest, (Engeland, Amerika, Canada, Noorwegen, Frankrijk, Duitsland) dus eigenlijk heeft hij wel genoeg vakantie gehad. Maar we haddenhem er graag bij gehad, Michiel is namelijk altijd gezellig aanwezig, heeft veel contacten in Noorwegen, heeftgoede ideen en kan lekker bbq-en.

Maar met ons 3-en gaat het ook zeker lukken. We hebben er verschrikkelijk veel zin in, de eerste paar dagen erg veel rijden om de Nordkapp te bezoeken en dan via de schitterende Noorse kust terug. Nu maar hopen op goed weer.

De weblog kunnen we uiteraard alleen bijwerken als er internet voorhanden is. Dus we weten niet wanneer het volgende bericht geplaatst wordt.

We gaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reacties

Reacties

kitty

hoi fam.

wij wensen jullie een hele fijne reis toe .ga er echt van genieten ,dan reizen we in gedachten met jullie mee ,maak mooie foto,s dan genieten we er hier ook van groetjes ton en kitty

Simone

Einen schööööönen Urlaub wünsche ich Euch !
Geniesst die Ruhe in Norwegen...und ich gucke mir dann Eure Fotos an, wenn ich auch wieder zurück bin.
Liebe Grüße
Simone

De Hagie,s uit Amersfoort

Hoi vakantiegangers,

Wij wensen jullie een onvergetelijke vakantie toe, we blijven jullie natuurlijk volgen via deze leuke site.

Heel veel plezier!!!!

Ernst, Jannette, Daniëlle & Sven

pa en ma Hagenouw

een fijne vakantie.
jammer dat Michiel niet mee kan.
doe voorzichtig.

tot snel.
pa en ma

Peter & Jutta

Peter hätte gern den Platz von Michiel eingenommen ... natürlich nur mit Angel ;-)

Wir freuen uns schon auf die nächsten Bilder!

Gute Reise, gute Erholung und viel Bewahrung!

Groetjes

Peter & Jutta

Beppie

Hallo! Ik kan jullie toch volgen want ik heb de link gekregen, leuk! Ik kijk uit naar de eland-foto's en nog veel meer moois en leuks in jullie reisverslagjes!
De Heer zegen jullie!
Liefs,
beppie.

Hilda

Ha bofferds, nu Michiel niet meegaat had ik mooi meegekund John, je vroeg mij er nog om en ik zei "ja graag"maar daar reageerde je niet meer op, helaas......
Een hele goeie reis, doe voorzichtig en geniet van al het moois onderweg!Jammer voor Jesse dat broer niet mee kan....laat je lekker verwennen Jesse, dubbele aandacht de hele vakantie! Groet, Hilda

Meda

Heee luitjes, ik was het vandaag helemaal vergeten om jullie nog een leuke en fijne vakantie te wensen. Maar alsnog bij deze. Wel een heel leuk idee deze weblog......ik ben benieuwd naar jullie verhalen en zal jullie zeker volgen. jammer Jess dat je alleen met paps en mams bent. Maar hopelijk leer je nog wat noorse vrienden kennen!
Veel plezier met z'n allen....geniet ze!!!
tot over 3,4,5,6,7 weken????????

doegie, Meda

nien

Dag lieve mensen.
Wat leuk om zo met jullie mee te reisen . Ik ben heel erg benieuwd hoe dat zal gaan , waar jullie heengaan en wat jullie alles mogen zien Ja echt leuk .Ik wens jullie n hele fijne vacantie . Ik heb je nog gezien Inge gisteren , Ik wens jullie heeeel veel plezie en boven alles de rijke zegen van onze Here Jezus Christus.

marjon kemna

hallo vakantiegangers!!
ik wens jullie een hele mooie/gezellige/fantastische reis toe. Het wordt echt super!! Kon ik maar zonnig weer regelen, maar ik duim voor jullie.
Geniet ervan, groeten Marjon

Elly Schraa

Hoi lieve mensen, wat leuk dat we mogen mee genieten!!
Een hele fijne tijd!! Wat was het leuk om elkaar in juli weer even te zien.
Vrienschap is toch iets bijzonders!!!

Liefs, groet en veel Zegen!!
Elly.

marlous

Hoi Inge, John en Jesse,
Een geweldige mooie reis toegewenst, leuk om mee te reizen met jullie, hoe lang gaan jullie?
Geniet ervan!
Lieve groet Marlous

Sarah

Een hele mooie vakantie!!Het zal zeer zeker de moeite zijn.We volgen jullie op de voet...
Geniet er maar van.
liefs
Sarah

Yvonne

tjonge-jonge, jullie zoeken het ver zeg...!
Ik blijf nog even dicht bij huis, om later dit jaar toch weer af te zakken in zuidelijke richting.
Maar voor jullie drietjes een onvergetelijke vakantie gewenst in hogere sferen....

Erwin Sarah und Lisanne:)

Hallooo:)

Hier ist alles bestens:)

Lisanne geht es gut und vermisst euch na klar schon;)
Heute hat Erwin bei Michiel gegessen damit er nicht sooo alleine ist...
Es gab na klar pommes mit kroketen hihi

Michiel passt morgen und Mitwoch auf lisanne auf:)
dann muss ich sie doch nicht an die chefin gebeb! Freu
Wahrscheinlich schláft erwin dann von dienstag auf mitwoch bei euch zu hause damit Michiel Lisanne abends nicht alleine hat fals was sein sollte...
Und Michiel ist nicht alleine!

Er wollte Jesse auch noch fragen ob er mit dem Brummer fahren darf dann wúrde er mal hier hin kommen und wir gucken ob er hier nicht die 3 Wochen arbeiten kann...

ansonsten ist hier alles beim alten!

LG und noch viiieeeellll Spaß noch

Erwin, Sarah und Lisanne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!