Rondje Scandinavie, via Nordkapp!

Oost, west, thuis best?!

Na ja, wij waren in het NOORDEN, misschien daarom nog niet helemaal met twee benen op de grond...

Donderdag 3 september met de ferry aangekomen in Denemarken (Hirthals) en toen nog een uurtje doorgereden en in Denemarken overnacht, na zo'n 200 km gereden en 200 km gevaren te hebben!

Vrijdag 4 september bereiken we nog in Denemarken de 7000 km. Duitsland inrijdend (Schleswig-Holstein) komen we zo'n beetje meteen in een dikke file te staan. Dit hebben we op onze hele reis nog niet meegemaakt en we balen er echt van.

Ik ga de foto's sorteren op de laptop en bel Hetty of we deze avond evt. bij hen langs kunnen komen in Sappemeer. Komt niet zo vaak voor, dat zij op de route liggen!

Als we dan eindelijk om 18 uur bij Obed en Hetty aankomen, zijn we blij weer vrienden te zien en hebben we een gezellige avond. Ook Jesse vermaakt zich prima met Gideon en Ruben :-) Hij heeft het de afgelopen drie weken prima gedaan met zijn beide ouwelui, maar dit is toch anders...

Na 7695 km precies, zijn we dan net (zaterdag 5 september) in Doesburg aangekomen en zijn we druk bezig met uitpakken en schoonmaken en opruimen en wassen...

En Michiel heeft ons verrast met een keurig opgeruimd huis en een welkomsbloem! Echt top!!

Lieve lezers, heel erg leuk dat jullie met ons meegeleefd hebben en met ons meegereisd zijn!

Groetjes van John en Inge en Jesse

Marlous

Hoi,
Ik heb genoten van jullie reisverhalen enf foto's!
Kom gauw gezellig koffie drinken!
groetjes Marlous

Doe ik! As. vrijdag?

Beppie

WELKOM THUIS!!!!!!!!!!!!!!!!!

Elly Schraa

Bedankt voor alle mooie foto's! en verhalen!

Pa en ma Hagenouw

we hebben genoten van jullie verhalen en foto's.
Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn.
liefs Pa en Ma

Jos en Mirjam

Lieve Inge, John en Jesse,
Fijn dat jullie weer veilig in jullie thuishaven teruggekeerd zijn, na al die kilometers!!
We vonden het erg leuk om jullie te volgen via de weblog!
We zien er naar uit jullie weer te zien en jullie verhalen te horen; wel gek hoor, dat we al veel weten van wat jullie hebben meegemaakt! Dus tot gauw!!
liefs, Jos en Mirjam

(tante) yvonne

Wat een bijzondere traktatie voor alle thuisblijvers om op zo'n unieke manier jullie te kunnen volgen naar het koude, maar prachtige Noorden.
Ik heb niet eerder zoveel indirect contact met jullie gehad....
WELKOM THUIS!

Dorri

Heel fijn dat jullie weer veilig thuis zijn.
Heb genoten van je verhalen en foto's.
Wat hebben jullie veel gezien en meegemaakt.
Leuk welkom van Michiel.
Bel snel! Slaap lekker!
Liefs Dorri

Inge

Dank voor jullie lieve reakties!
Het ziet er hier al weer wat beter en opgeruimder uit..
Zijn even in E'rich langs geweest en hebben Lisanne meegenomen en pa en ma waren vanavond op bezoek.
Nu lekker mijn eigen bed induiken :-o

Truste!

Chantal

Welkom thuis!

Noël

SLuit me helemaal aan bij het berichtje van tante Yvonne :D
Was echt heel leuk om indirect mee op reis te gaan.
Bedankt, en wanneer zullen wij elkaar weer eens zien?
groetjes
Noël

Jacqueline

Familie Hagenouw,

Welkom in Doesburg!!
Wat een leuke en mooie vakantieverhalen.
Wanneer zullen we weer gezellig bijkletsen?

Groeten,

Jacqueline.

br. Henk & zr. Wil

Dag John, Inge en Jesse,
We kregen jullie website toegestuurd, toen jullie al weer thuis waren na de reis.
We waren benieuwd naar jullie verslag en vonden het fijn dit te lezen en de foto's te zien. Ook leuk om hier en daar wat reacties aan te klikken en díe te lezen. Er is dan een hele groep die op afstand met jullie meeleeft.
Handig idee als je het koud hebt, om een zwerfkei te zoeken en die in kokend water te stoppen en daarna in je bed - 'n zwaar kruikje.
Hebben jullie die bruine kaas voor moe nog kunnen vinden?
Lekker al dat Noorse eten: pekan-broodjes, klippvis, Bakalaw, Flying Jacobs. Jullie hebben daar even van kunnen genieten. Nú is het weer de Hollandse pot.
Dank jullie wel voor het toezenden van dit uitgebreide vakantie-verslag.
br. Henk en zr. Wil

Sarah D

hallo,
Zo...lekker thuis.Wat een tijd lijkt het dat jullie zijn wegggeweest!Echt leuk om jullie op de voet te kunnen volgen. Jullie hebben zelfs nog Belgen gezien hoorde ik...
Nu nog even lekker genieten van de nazomer...
Liefs
Sarah

Hoi!
Opnieuw is het leuk om jullie reakties te lezen :-)!
Vandaag weer lekker gewerkt bij de Koekies en het is echt een grappige ervaring dat iedereen al zoveel weet en daarop reageert nu ze me zien en spreken!
Het is de moeite waard geweest om steeds naar internet op zoek te gaan in Noorwegen en tot in de late uurtjes soms achter de laptop te zitten en steeds kouder te worden ;-)
Ik ga jullie mailen om weer wat af te spreken en gezellig een 'bakkie' te drinken.

Liefs,

mien

Ik denk ik ben de laatste met n reactie , mar beter laat dan nooit . Ik was er niet aan toe gekomen de laatste tijd . om de Emails te openen ,Om dat ik ook weg was en daar geen pc had . nu ben ik al lang terug en ga bijna weer weg naar denemarken , naar Bornholm . Ik vomd het heel leuk om jullie reis te zien , leuk hoor dat ik ook meekon reizen . Hartelijke groet van mien

Inge

Wat leuk, nog zo'n late reaktie en wat fijn dat jullie naar Bornholm gaan!
Ben heel benieuwd om jullie web-log te gaan lezen ;-)!

Liefs