Rondje Scandinavie, via Nordkapp!

Camping Nesna

Hoi beste mensen!

Wat leuk dat sommigen van jullie zo snel reageren op onze web-log! Dat heb je echt nodig als je hier alleen met je kleine gezinnetje aan het rondtouren bent. Het is zo mooi, dat je dat graag wilt delen met anderen en als je dat ook nog merkt aan de reakties, doet dat goed!

Gisteren door Nordland gereden en vandaag door Helgeland. Sandessjoen en verder op de '17' langs de kust. Wie wil er nou nog op de E6 rijen??

We hebben prachtig weer, zoals jullie al op de foto's gezien hebben. Dat is dubbel genieten natuurlijk!

We gaan weer verder! Met de vlam in de pijp........!

Liefs

John en Inge en Jesse

Marlous

Hoi,
Dat is genieten hoor, die foto's die jullie maken!!
Prachtig.
groetjes Marlous

sarah

Hallo luitjes,

Wat eem goed verslag.Dit moet je vaker doen...misschien een nieuwe wending en reisverslagen maken.
Geniet verder en wij lezen verder.
Doei en groeten van Hetty

kitty

hallo fam ,daar hoog in het noorden .we genieten elke dag van jullie verhalen en kunnen niet wachten om alle foto,s te zien .geniet nog volop en op naar de volgende verhalen groetjes Ton en Kitty

Mirjam

Wat een prachtige foto's heb je gemaakt Inge! (Of John ook?!)Erg bijzonder! Ik heb er erg van genoten!
Fijn dat jullie nu ook mooi weer hebben Da's dubbel genieten!
liefs,

Juut & Chris

Hooi!! Wat een leuke verhalen en foto's, was erg graag meegegaan:) Nog 2.5 dag werken en dan gaan wij ook op vakantie, heerlijk! We wensen jullie nog hele fijne dagen en geniet van de natuur. Biggi is zondag nog niet thuis, maar het is echt de moeite waard bij haar familie langs te gaan!! Ik zal het nummer van haar ouders geven.
Liefs Juut en Chris

Bertine

Ha vakantiegangers,
Wat leuke foto's zeg, echt schitterend. Vooral heel hééééél moooooi!!! landschap.
Wel een heel belevenis om met een camper daar rond te trekken. Ik wens jullie nog heel veel plezier. Geniet van de mooie natuur en ik kijk uit naar de foto's en de verhalen.
Greetz Bertine

Chantal

Hoi hoi!

Heerlijk om jullie ervaringen te lezen, zet me aan om ook ooit eens die kant op te gaan ;)

Geniet er van en tot horens!

Groetjes Chantal

Pa en Ma de Jong

Eindelijk even wat tijd. Alles van onze reis is weer opgeruimd, de caravan is weer schoon en brengen we straks weer naar Heerde en de tuin ziet er ook weer netjes uit. Michiel heeft het gras gemaaid en Pa deed de fijne dingetjes. Ja, dan zagen we twee dagen geleden pas voor het eerst jullie logboek. Wat een goed idee! Hoe kwam je daar zo op, Inge? Maar zonder dat logboek hebben we ook meegereisd, hoor! Af en toe keken we op de kaart om te zien waar jullie nu ongeveer zaten. Maar nu begrijpen jullie zeker ook hoe moeilijk het soms is om in je mailbox te komen als je ver van alles afzit. Zijn jullie nog in Brattvag? Zeker met br. Jan en zr. Irene vissen in de fjord? Inge, nog een klein verzoekje. Zou je voor mij nog een kilo bruine kaas mee willen nemen? Gudbrandsdalsost, rund og fyldig, 29% vett van Tine? Rood-bruine omslag. Vanmorgen nog 12 potjes bramenjam gemaakt. Geniet nog maar veel. En doe voorzichtig bij het beklimmen van de Geidanger! Zien uit naar verdere berichten. Liefs en de Here zegene jullie! Groet de bekenden daar van ons.

bertine

Hallo John en Inge,
we willen jullie hartelijk bedanken voor jullie kaart uit Nordkapp. Heel attent van jullie. We gaan een hele mooie dag van maken as vrijdag. Geniet de laatste week nog van het prachtige natuurschoon!!
Liefs Bertine & Ronald.

Inge

Doen we en we denken aan jullie!